Wachtrijsysteem

Een schitterende functie die zowel de klantvriendelijkheid als de efficiency op uw kantoor ten goede zal komen is het wachtrij-systeem. Inkomende gesprekken worden door de automatische telefoniste aangenomen en doorgezet naar een wachtrij (met muziek / wachttoon / tekst) die één telefoon of een groep van telefoons bedient (uw ‘callcenter‘). U bepaalt zelf welk nummer dit is en hoeveel gelijktijdige gesprekken uw callcenter kan afhandelen. U stelt zelf de gemiddelde gespreksduur in en uw wachtende bellers worden netjes geïnformeerd over het aantal wachtenden voor hen en de verwachte wachttijd. Gedurende het wachten wordt het door u geplaatste geluidsbestand afgespeeld. Benut de wachttijd van uw klant om hem of haar te informeren over uw bedrijf. Een aangename wachtmuziek is uiteraard ook mogelijk.

Bijvoorbeeld: als al uw lijnen in gesprek zijn gaat het gesprek door naar de automatische Telefoniste. Deze begroet de beller met de door u gewenste tekst en laat hem in het wachtrij-systeem aansluiten. Zodra uw verkoopteam weer een lijn beschikbaar heeft wordt de beller doorgezet. Tijdens het wachten hoort de beller wachtmuziek

Snelkoppeling: wp.me/p3oCht-13

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: