Automatische receptionist of ‘slimme’ voicemail

De normale voicemail is een vaste welkomstbegroeting gevolgd door een inspreekmogelijkheid. Naast deze normale voicemail biedt de telefooncentrale VoiPnetwerk.com een slimme voicemail. De slimme voicemail (of Auto Attendant (AA)) biedt de mogelijkheid om het gesprek op basis van tijdfilters op een verschillende manier af te handelen. Middels één of meer elkaar opvolgende menu’s (bv. feestdagenfilter, filter overige afwezigheid, etc.) met zelf te definiëren tijdsbepalingen kunt u ervoor zorgen dat het gesprek op de juiste manier wordt afgehandeld. Onder afhandelen kan worden verstaan:

  • laten horen van een begroeting / mededeling:
  •    gevolgd door een keuzemenu met bepaalde vervolgacties
  •    gevolgd door een wachtrijsysteem (met muziek/wachttoon)
  •    gevolgd door een directe doorschakeling
  •   gevolgd door het beëindigen van het gesprek

U kunt zelf geavanceerde tijdsschakelingen en menu’s definiëren en zelf teksten uploaden om in no-time een professioneel telefoonsysteem te creëren. Door de cascadestructuur met tijdsfilters kunt u nu reeds anticiperen op vakanties, afwezigheid, trainingsdagen, bedrijfsuitjes, e.d. in de toekomst. Ad-hoc afwezigheid (ziekte, calamiteiten) kunt u snel pareren, u hoeft slechts internettoegang te hebben om de centrale anders in te stellen.
Wij adviseren u hierbij graag en kunnen het bouwen van uw slimme voicemailsysteem voor een geringe vergoeding van u overnemen (meer informatie) en/of de teksten van uw keuze inspreken (meer informatie). Zo zorgt de telefooncentrale ervoor dat u uw telefonische gasten op elk moment van de dag op de door u gewenste wijze kunt ontvangen. Gedoseerd gebruik van deze krachtige functie voorziet uw organisatie van een professionele en klantvriendelijke telefonische entree. En deze eerste indruk is goud waard.

Voorbeelden: [Welkom bij ….] > [toets 1 voor afdeling verkoop] > [toets 2 voor afdeling klantenservice] > […]

  1.  gebruik de AA alleen buiten werktijd en neem overdag zelf aan
  2. gebruik de AA juist onder werktijd en na werktijd de voicemail
  3. gebruik de AA als al uw medewerkers in gesprek zijn
  4. gebruik de AA voor inkomend verkeer vanaf een 0900-nummer
  5. gebruik de AA om bellers te begroeten en gelijk door te verbinden
  6. gebruik meerdere AA’s in cascadevorm (bv. per taal, regio of vestiging)
  7. gebruik meerdere AA’s als storingsnummer buiten werktijden
  8. gebruik meerdere AA’s als informatienummer met gesproken instructies

TIP: gebruik een losse account van VoiPnetwerk.com om uw traditionele KPN-telefonie-omgeving van een Auto Attendant te voorzien. Stuur uw hoofdnummer door naar uw nummer bij VoiPnetwerk.com en laat de Auto Attendant uw gesprekken doorsturen naar de gewenste afdelingsnummers!

Snelkoppeling: wp.me/p3oCht-15

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: