Telefonische portier

De telefooncentrale voorziet in de mogelijkheid om klanten na het ingeven van een bepaalde door u uitgegeven code door te verbinden: u zou dit een telefonische portier kunnen noemen. Deze telefonische portier is bijzonder handig voor klanten die een verhoogd serviceniveau bij u afnemen en u of uw storingsmedewerkers op ongebruikelijke tijden zouden moeten kunnen bereiken.

Bijvoorbeeld:
u biedt uw klanten een ViP Support contract. Zij kunnen dan 24 uur per dag, 7 dagen per week contact opnemen met een storingsmonteur ingeval van problemen met producten en/of diensten die zij bij u afnemen. Klanten die geen ViP Support afnemen biedt u deze service niet. Als een klant buiten reguliere werktijden uw speciale servicenummer belt, kan hij na het invoeren van de door u uitgegeven supportcode worden doorverbonden. Klanten zonder ViP Support worden niet doorverbonden.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: